Προϊόν: EX10060938
|Μοντέλο: MSW-MB-500
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό, κανονικά τα μπερδεύετε, τώρα κλείστε το και μπορεί να πάει προς οποιαδήποτε κατεύθυνση
BLACK FRIDAY ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΕ
Βασισμένο σε 10 κριτικές
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό, κανονικά τα μπερδεύετε, τώρα κλείστε το και μπορεί να πάει προς οποιαδήποτε κατεύθυνση
Δεν υποβλήθηκε κανένα σχόλιο.
Ταιριάζει
εξαιρετική ποιότητα, γρήγορη παράδοση, θα συνεχίσω να ψωνίζω με αυτόν τον πωλητή
ρυθμιζόμενο στήριγμα στήριξης εξαιρετικής κατασκευής και στιβαρό, πόδια στήριξης με εξαιρετικά λαστιχένια στηρίγματα, γρήγορη και διαισθητική συναρμολόγηση, αντικατασταθείσες γνήσιες αλυσίδες με τμήματα αλυσίδων βαθμού 80 για ανύψωση για μεγαλύτερη πιστοποιημένη ασφάλεια, που χρησιμοποιούνται για την αφαίρεση κινητήρων φορτηγού και αυτοκινήτου, σε χρήση πάντα λειτουργούν με η μεγαλύτερη δυνατή προσοχή, το εργαλείο σηκώνεται χωρίς προβλήματα αλλά δεν είναι παιχνίδι...
Λειτουργεί υπέροχα και τέλεια για τα χρήματα 👌🏼
Η απόδοση τιμής με έπεισε. Χρησιμοποιήθηκε στο αυτοκίνητό μου για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων
Σταθερό και λειτουργεί τέλεια!
Απλοποιεί την εργασία σε πολλούς κινητήρες
Η γέφυρα είναι αρκετά καλή μέχρι στιγμής, στο πίσω μέρος των οδηγιών (μετά την επέμβαση σε διάφορες γλώσσες) γράφει πώς να τη συναρμολογήσω :-) Μου είχαν μείνει 2 ροδέλες, τις πολύ μικρές. Σύμφωνα με την εικόνα, δεν πάνε πουθενά, φαίνονται πραγματικά σταθερά, αλλά θα μπορούσαν να χωρέσουν καλύτερα στο φτερό. Εάν δεν έχετε βίδες 6 σημείων στο φτερό, αλλά αντίθετα Torx με κεφαλή λεκάνης (BMW Σειρά 3 E46), πρέπει να στηρίξετε τη γέφυρα πάνω από τον κινητήρα και θα πρέπει να έχετε ένα δεύτερο άτομο. Τώρα στο πρόβλημα: Αν έχω έχει διαμήκως τοποθετημένο κινητήρα (συνήθως τους μεγαλύτερους). , μπαίνει εμπόδιο με τα άγκιστρα. Τα σημεία στερέωσης του κινητήρα είναι σε έναν άξονα και για να ισορροπήσετε τον κινητήρα χρειάζεστε και τα δύο άγκιστρα και αυτό είναι το πρόβλημα! Αυτό δεν είναι πρόβλημα με VW, Mini κ.λπ. γιατί ο κινητήρας τοποθετείται εγκάρσια. Με μεγάλα αυτοκίνητα όπως η Σειρά 5, 7 σειρές κλπ δεν κάνει. Στο δικό μου E60 της σειράς 5, η απόσταση μεταξύ των σημείων στήριξης του φτερού είναι 1,75 μ. Συμπέρασμα: το εξάρτημα είναι καλό και συμπαγές, αλλά ελέγξτε πρώτα αν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σωστά. Ο αυτοσχεδιασμός είναι πάντα εφικτός, πέτυχε και σε μένα.Ελπίζω να σε βοηθήσει.Χαιρετίσματα Ανδρέα
Η απόσταση μεταξύ των ποδιών μπορεί να ρυθμιστεί μεταξύ 72,5 και 149 cm, επιτρέποντάς σας να σηκώνετε τον κινητήρα σε αυτό το εύρος.
Η στιβαρή δοκός στήριξης του κινητήρα ζυγίζει 16,5 κιλά.